DI grįstos meno kūrinių vertės nustatymo aplikacijos prototipo sukūrimas

Kokias problemas spręsime?

Meno kūrinių kainos
Vertinimai
Jauni kūrėjai
Kompetencijos

Kokį sprendimą kuriame?

Projekto tikslas – sukurti inovatyvų, DI grįstą sprendimą, kuris, įvertindamas daugiasluoksnius kriterijus, sugeneruotų pasirinkto meno kūrinio rinkos vertę esamuoju momentu ir pateiktų rekomendacijas dėl jo įsigijimo/pardavimo, prognozuotų galimą kūrinio vertę ateityje.

Atlikus skaičiavimus ir sukūrus produkto prototipą, paaiškės, kokį tikslumą ir interpretavimo galimybes sukurta sistema galės pasiekti, jos praktinis pritaikomumas ir tolimesnės DI pagrindu veikiančios aplikacijos komercializavimo galimybės.

Laiko juosta

1 etapas
2024 08–09
Koncepcijos sukūrimas
2 etapas
2024 10–11
Aplikacijos koncepcijos įgyvendinamumo patvirtinimas
3 etapas
2024 12 – 2025 01
Aplikacijos maketo kūrimas ir testavimas
4 etapas
2025 02–03
Aplikacijos maketo testavimas imituojant realias sąlygas
5 etapas
2025 04–06
Prototipo sukūrimas
2025 Ankstyvasis etapas
Investicijų pritraukimas, produkto tobulinimas, rinkos paieška, komandos formavimas, rinkodara.
2027 Augimo etapas
Verslo modelio tobulinimas, masto auginimas.
2030 Brandos etapas
Masto auginimas

Projektas įgyvendinamas pagal 2022-2030 metų Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės „Skatinti įmones skaitmenizuotis“ veiklą „Finansinės paskatos startuoliams ir atžalinėms įmonėms kurti DI, blokų grandinės technologijų, robotikos procesų automatizavimo produktus ir sprendimus“.

Bendrai finansuoja Europos Sąjunga Naujos kartos Lietuva
Projekto biudžetas
Projekto įgyvendinimo trukmė
Projektą įgyvendina

Komanda

Asta Ivanauskienė
Asta Ivanauskienė
Idėjos autorė ir vadovė

Asta Ivanauskienė

Idėjos autorė ir vadovė
Asta Ivanauskienė

Aplikacijos koncepcijos autorė ir projekto vadovė, turinti didelę patirtį kultūros ir muziejų sektoriuose. Asta yra prodiusavusi daugybę meno parodų ir kultūrinių renginių, o jos ekspertinių sričių muziejinėje veikloje „krepšelyje“ – muziejinių rinkinių vadyba, parodų rengimas, edukacinės veiklos, leidyba, bendradarbiavimas su Luvro ir kitais prestižiniais Europos muziejais, JAV, Japonijos kultūrinėmis institucijomis.

Prof. Dr. Agnė Paulauskaitė-Tarasevičienė
Prof. Dr. Agnė Paulauskaitė-Tarasevičienė
Tyrėja

Prof. Dr. Agnė Paulauskaitė-Tarasevičienė

Tyrėja
Prof. Dr. Agnė Paulauskaitė-Tarasevičienė

KTU Dirbtinio intelekto centro vadovė ir KTU Informatikos fakulteto profesorė. Aktyviai dalyvauja informuojant visuomenę apie dirbtinio intelekto (DI) svarbą versle, politikoje, mokymo programose, švietime ir socialiniuose tinkluose.

Profesorė yra viena iš keturių Lietuvos mokslininkų, dalyvaujančių UNESCO dirbtinio intelekto etikos ir rekomendacijų teikimo ir vertinimo procese. Jau 15 metų yra mokslinių tyrimų ir studijų mentorė, tarptautinių mokslinių publikacijų bendraautorė ir recenzentė.

Mokslinių tyrimų sritys: mašininio mokymosi algoritmai, vaizdų apdorojimo technologijos, dirbtinio intelekto etika, tvarus dirbtinis intelektas ir paaiškinamasis dirbtinis intelektas (XAI).

Gabrielė Lenkauskaitė
Gabrielė Lenkauskaitė
Projekto koordinatorė, prekės ženklo strategė

Gabrielė Lenkauskaitė

Projekto koordinatorė, prekės ženklo strategė
Gabrielė Lenkauskaitė

Kūrybos ir komunikacijos strategė, sukaupusi daugiau nei 12 metų patirtį kuriant paveikias kampanijas, marketingo ir komunikacijos, auditorijos įtraukimo strategijas, valdant įvairaus pobūdžio ir apimties vertę ir prasmę kuriančius projektus.

Gabrielė buvo apdovanojimus pelniusios kultūros ir architektūros erdvės „Nemuno7“ prodiuserė, taip pat daugelio prekių ženklų – nuo kultūros iki sporto – komunikacijos strategė.

Vilius Kerutis
Vilius Kerutis
Programuotojas

Vilius Kerutis

Programuotojas
Vilius Kerutis

Vilius yra vyresnysis RPA kūrėjas, turintis daugiau nei penkerių metų patirtį dirbant su pagrindiniais automatizavimo įrankiais (Blue Prism, UiPath, A360). Jis yra įgijęs programinės įrangos kūrimo inžinerijos bakalauro ir magistro laipsnius KTU, kur tobulino savo techninius įgūdžius ir aistrą inovacijoms. Vilius sėkmingai vadovavo keliems sudėtingiems automatizavimo projektams, didindamas efektyvumą ir inovacijas įvairiose pramonės šakose.

Laisvalaikiu Vilius mėgaujasi ramybe, vaikščiodamas su savo šunimi, taip pat yra didelis Lego entuziastas – jo naujausias pasiekimas – sudėtingas Titaniko modelis. Vilius taip pat brangina laiką, praleistą su draugais, žaisdamas biliardą, boulingą arba varžydamasis PlayStation žaidimuose.

Mindaugas Packevičius
Mindaugas Packevičius
UI/UX dizaineris

Mindaugas Packevičius

UI/UX dizaineris
Mindaugas Packevičius

Front-end programuotojas ir UI/UX dizaineris, kuriantis intuityvias ir vizualiai patrauklias skaitmenines patirtis. Savo kūrybiškumą Mindaugas taip pat išreiškia montuodamas vaizdo įrašus ir kurdamas įtraukų multimedijos turinį, dar labiau praturtinantį bendrą vartotojo patirtį. Derindamas technines žinias ir išlavintą dizaino pojūtį, Mindaugas įgyvendiną projektus, kurie ne tik funkcionalūs, bet ir labai estetiški.

Turite klausimų?

Informuojame, kad siekiant užtikrinti geriausią patirtį lankantis www.annifer.lt svetainėje yra naudojami šie slapukai (angl. cookies): Privalomi, Funkciniai, Analitiniai, Komerciniai. Jeigu nepageidaujate naudotis atitinkamų slapukų funkcijomis, tuomet paspauskite Slapukų valdymas ir pakeiskite slapukų valdymo nustatymus.
Back to top